חשיבותו של תהליך מכירה מובנה - תובנות מלקוח סמוי
- Sharon Elimelech
- 1 במרץ 2023
- זמן קריאה 2 דקות
עודכן: 1 באוג׳ 2023
המאמר הנוכחי כמו רבים לפניו שנכתבו מתבססים על מספר רב של ביקורות לקוח סמוי ופעילות שביעות רצון לקוח ענפה שמבוצעת מידי יום ויום ב ZoomAct.
אנו מבקשים לסייע עד כמה שניתן בכדי לטייב ולהוביל תהליך מכירה, שירות, אפקטיבי שמגלם בחובו אחוזי הצלחה ומימוש גבוהים.
מכירות נתפסות לעתים קרובות כמפגש אקראי, שבו התוצאה נתונה ליד המקרה, אך אין דבר רחוק יותר מהמציאות מאשר הנחה זו. בכדי להשיג הצלחה במכירות, יש צורך בתהליך מכירה מובנה ומתוכנן, שיכול להשפיע באופן משמעותי על המכירות והרווחיות.
ב - ZOOMACT מבינים מהי המשמעות של תהליך מכירה מובנה, ומטרתנו לסייע ללקוח להשיג הצלחה באמצעות שיפור מכירות, שיפור השירות ושיפור חוויית הלקוח.
ביקורי לקוח סמוי: כלי לשיפור המכירות.
הצוות שלנו עורך ביקורי לקוח סמוי על מנת לעזור לעסקים לזהות פערים בתהליכי המכירה. באמצעות כלי זה, זיהינו כי אנשי מכירות רבים מתעלמים משלבים מכריעים בתהליך המכירה, מה שמוביל להחמצת הזדמנויות. כאן בדיוק באה לידי ביטוי חשיבותו של הלקוח הסמוי, שכן בעזרתו ניתן לספק ללקוח משוב אותנטי ומעשי כדי לעזור לעסק לשפר את תהליך המכירה, מה שיוביל להגדלת אחוז המימוש והרווחיות.
שיפור חוויית הלקוח באמצעות שיפור השירות.
ב-ZOOMACT מאמינים כי חוויית הלקוח היא קריטית להצלחתו של כל עסק. הצוות שלנו מספק פתרונות מותאמים לשיפור השירות כדי לעזור לעסקים לשפר את חוויית הלקוח. על ידי שימוש בשאלות מדויקות להבנת הצרכים והמאפיינים של הלקוח, עסקים יכולים ליצור קשר אישי ולבנות אמינות, מה שיעלה את הסיכויים ויוביל לסגירת עסקה.
כיצד ZOOMACT יכולה לעזור לעסק שלך להשיג הצלחה במכירות?
ZOOMACT מסייעת לעסקים לפתח תהליך מכירה מובנה הכולל שלבים קריטיים כמו יצירת קשר עין, שימוש בשאלות מובנות להבנת צרכי הלקוח תוך הובלתו לסגירה ועוד. בנוסף, אנו מספקים פתרונות לשיפור השירות שמעצימים את חוויית הלקוח, ומובילים לאחוז שימור לקוחות גבוה יותר ומגדילים את הרווחיות.
סיכום תהליך מכירה מובנה בנקודות:
פגישה ראשונה עם הלקוח: תנו ללקוח תחושה נינוחה ונעימה, ברכו אותו בחיוך ותנו לו לחקור ברוגע את המוצרים השונים.
אפשרו ללקוח להוביל את השיחה: עודדו אותו לחשוף את צרכיו ודרישותיו, והשתמשו בשאלות מובנות כדי להתאים את המוצר לצרכיו, תוך יצירת קשר אישי המגדיל את הסיכויים לסגירת עסקה.
הציגו ללקוח שני מוצרים אפשריים: הסבירו לו על יתרונותיהם בצורה מקצועית וברורה. חשוב להיות עניינים, קשובים, שמרו על קשר עין ושפת גוף נינוחה וסבלנית.
הסברים מפורטים ודוגמאות יכולים לעזור בהסברת התכונות הייחודיות ויתרונות המוצר ביחס למתחרים.
הקשיבו לתשובות הלקוח: השתמשו בשאלות כדי לחזק את הצורך והרצון שיש ללקוח במוצר,תוך התאמת ההצעה לצרכים הספציפיים שלו.
השתמשו בשאלות להובלת הלקוח לסגירת עסקה, הקפידו להבין את רמת הצורך והדחיפות, וסיימו בקריאה לפעולה לסגירת העסקה.
סגירה: הובילו את הלקוח לסיום העסקה, פתחו כרטיס לקוח והציעו אפשרויות מוצר נוספות. טפלו בהתנגדויות עם הסברים רציונליים והתקדמו שוב לסגירה.
טיפול בהתנגדויות: כשהלקוח מתלבט, אל תהססו לעצור את התהליך ולשאול מדוע. כשאתם מתעניינים בלבטיו ובחסמיו.
כשאתם מסבירים את הפתרון הנכון עבורו. הקפידו על הסברים רציונליים, טפלו בהתנגדויות, ואז התקדמו שוב לסגירה.
הנחות סוף קצה: הציעו הנחות רק ללקוחות המעוניינים, והתמקדו בפתרון הצרכים שלהם כדי להשיג סגירה מוצלחת.
שומרים על קשר: קשר אישי הוא חיוני עם לקוחות שעדיין לא קנו, תוך שמירה על האפשרויות פתוחות למכירות עתידיות.
על ידי ביצוע שלבים אלה ויישום תהליך מכירה מובנה, עסקים יכולים להגדיל את אחוז המימוש והרווחיות שלהם תוך שיפור חוויית הלקוח.
ומה אצלכם? האם מתקיים תהליך מכירה מובנה או מפגש אקראי?
צרו קשר כעת בכדי ללמוד עוד על האופן שבו אנו יכולים לסייע לכם להשיג את יעדי המכירות באמצעות תהליך מכירה נכון ומדויק.
לנוחיותכם, ערכנו את מבנה המכירה הנפוץ ביותר בטבלה שתסייע להבין את שלבי המכירה.



Comments