top of page

כמה עולה דוכן בדיזנגוף סנטר?

האמת שאני כל פעם מופתע מחדש...

קניון דיזנגוף, אולי אחד הקניונים הוותיקים והמוצלחים בארץ.

המיקום המצוין, מגוון החנויות הרחב, האוכלוסייה שמסביב מביאים המון לקוחות פוטנציאליים ולחשיפה רחבה.

כמה עולה דוכן במיקום מרכזי שכזה, ברחבת הכניסה שאמורה להוביל לחשיפה רחבה.

ree

אבל אז... בחלקו הפנימי של אותו הדוכן, נציג "עייף" שבמשך זמן רב אינו חותר ליצירת קשר

ראשוני עם הלקוח וממתין שהלקוח יפנה אליו בעודו עסוק במכשירו הנייד.

הוא מקרין מידת אנרגיה ירודה ושפת גוף של חוסר רצון למכור ולסייע.

הגם שהלקוח מבקש להמחיש שמדובר בעסקה רחבה ומשתלמת לנציג ולחברה יחדיו.

הוא משיב בשיח תכליתי, קצר וממוקד שלא סוחף את הלקוח ומוביל לסגירת עסקה.

מעבר לאובדן הכספי עבור החברה, ישנו גם אודן הזדמנות ליצירת ערך ותרומה לחוזק המותג.

לצערי הרב, מביקורי הלקוח הסמוי שאנו עורכים אנו נתקלים בלא מעט מקרים שכאלה.


חלק מהמקרים הללו מקורם בחוסר הדרכה, מיומנות ואימון הנציגים,

חלק נוסף הנו "כי אפשר", כי אין מי שמאיר את המקומות החשוכים הללו

ולא קיימת תרבות למידה, שיפור ומשוב שמובילה לאבדן כספי ניכר.


בתהליך עומק שערכנו בחברה, הצלחנו להוביל ולהנהיג מתח שירותי ומכירתי ניכר,

סרטוני לקוח הסמוי שהגשנו עזרו לשפר את אחוזי המימוש באופן ניכר ומהיר.

מהר מאוד הגיעו גם הביקורות הטובות יותר, מהן למדו קבוצת העמיתים ובארגון התפתחה תרבות למידה ומשוב.


אנחנו כאן בשבילכם, בכדי להביא לכם את תמונת המציאות

ממנה אפשר רק לצמוח.

מוזמנים לפנות.


Comments


bottom of page