
לקוח סמוי טלפוני
ZoomAct מפעילה מספר מוקדי שירות לבחינת חווית הלקוח לאחר אינטראקציה עם פתח השירות הרלוונטי.
אנו שמים דגש מיוחד על הכשרת כוח האדם לביצוע השיחות ולהקניית המיומנויות הנדרשות ממנו לקיים את התהליך.
כלל הנציגים עוברים סדנאות, שירות ושיטות מחקר, מתוך כוונה להביא את תמונת המציאות ללא הטיות בין אישיות וכיבוד לקוחות החברה.
קבוצות מיקוד
יהול והובלת קבוצות מיקוד הנן תורת ניהול שלמה שחייבת להיות מנוהלת ומובלת על ידי אנשי מקצוע בלבד. אנו ZoomAct מפעילים מספר מנחים, יועצים ארגוניים ותיקים ומנוסים שיובלו קבוצות אלו. אנו שותפים החל מאיפיון הלקוחות אותם אנו מבקשים לזמן, הזמנתם למקום המפגש, הובלה וניהול קבוצות המיקוד ועד לגיבוש ממצאים לכדי תוכנית עבודה סדורה על בסיס המפגש.
סקרי שביעות רצון
SMS/email/whatsapp
מה הלקוחות חושבים עליכם?
מה הייתה חווית הקניה האחרונה?
חוק המספרים הגדולים.
אנו מנהלים מערך סקרים בפלטפורמות שונות בכדי לקבל משוב על חווית הלקוח ברגעי האמת
לקוח סמוי לא מצולם
אחד הכלים המרכזיים והשימושיים בשיפור חווית הלקוח, מיומנויות שירות, מכירה ושימור.
, שימוש כלי זה מתאים לצורך של ארגון, המונה מספר רב של נקודות ופתחי שירות הפוגשים לקוחות, או לחלופין, לצורך ניהול מספר רב של דגימות חוזרות ולאורך זמן.
אנו פועלים בצוות מיומן ואיכותי המוכשר במיוחד למטרה זו בפריסה ארצית
ראיון לקוח
"סיפור לקוח" משמעותו של המראיין הנה גדולה וחשובה במיוחד. אנו מאפשרים ללקוח להביא את הדברים על פי ראות עינו, כשהמראיין משמש תפקיד מרכזי בתהליך, וכיאה לכל ראיון, מאמת את הלקוח עם חלקו בתהליך. המראיין משלב את זווית ראיה ותפיסת החברה ומאמת (במקצועיות רבה) את הלקוח עם הטענות העולות מנקודת מבט שרותית, הרואה את טובת הלקוח לנגד עיני החברה.
מחקרי שוק
לא מעט חברות יבוא, משווקים מורשים מבקשים לדעת את אופן תהליך מכירת מוצריהם על ידי המשווקים המורשים, האם הנציגים מספיק מקצועיים, האם המוצר שלהם מקבל עדיפות בסדר הגת המוצרים, כיצד מציגים נציגים המכירות את היבואן, האם מייצרים ערך ללקוח?
כל זה ועוד נבדקים על ידי תהליך מסודר של לקוח סמוי שבסופו מוגשים כלל הממצאים כתוכנית עבודה סדורה.
לקוח סמוי מצולם
מוצר הדגל של ZoomAct, ואחד הכלים המשמעותיים ביותר שמבדיל אותנו מהמתחרים,
בניגוד למוצרים הקיימים בשוק, אנו מביאים מוצר חדשני, מתקדם, מצולם בעזרים ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר, ערוך לפרטים וממחיש היטב את חווית הלקוח ברגעי האמת.
לסרטון נלווה דוח ציונים כמותי ואיכותי המפרט את החווית הלקוח ומאפשר מעקב מתמשך המוביל לשיפור לאורך זמן.
סיפור לקוח
סיפור לקוח הנו כלי ייחודי ואפקטיבי במיוחד שפותח על ידי ZoomAct בשיתוף פסיכולוג ארגוני מוביל.
מטרתו של הכלי הנה להביא את רוח הלקוח, רשמיו ותפיסותיו כלפי החברה לכדי סרטון ערוך ומצולם ובכך לשתף ולחבר את גורמי ההנהלה והמטה אל השטח ולתפיסותיו של הלקוח.
כלי עצמתי זה יכול לסייע לכוון ולדייק את תכניות העבודה של החברה לשיפור ביצועים ושירות.
סקרי עומק
מקצועיות זה שם הסיפור, בסקרי עומק אנו בחונים אירוע, תהליך שירותי, מכירתי מכל זווית וכיוון אפשרי בכדי להעצים ולפשר את חווית הלקוח. אנו נראיין עובדים, לקוחות, קבלני משנה ועוד בכדי לייצר תהליך מלא, תומך לקוח, ייחודי שמוביל לתצאות עסקיות מעולות .



