top of page

 

מדיניות פרטיות - זום אקט (ZoomAct אבחון ופענוח ניהולי)

מבוא:

זום אקט ("החברה", "אנחנו", "שלנו", ZoomAct) מתמחה במתן שירותי אבחון ופענוח ניהולי לחברות לשיפור חווית הלקוח שלהן.

השירותים שלנו מיועדים לחברות ועסקים (B2B) שמבקשים, באמצעות המוסמכים לכך, לבחון ולשפר את איכות השירות ומיומניות המכר של העובדים והנציגים שלהם מול לקוחות הקצה.

השירותים כוללים:

ביקורות לקוח סמוי מצולמות, עיבוד הסרטונים להפקת דוחות שיפור, סקרים טלפוניים ואינטרנטיים, ראיונות עם לקוחות, ושירותי בקרה איכות נוספים המאפשרים שיפור חווית הלקוח.

אנחנו מכבדים את פרטיותכם ומחויבים להגן על המידע האישי שלכם.

מדיניות פרטיות זו מתארת כיצד אנחנו אוספים, משתמשים, ומגינים על המידע האישי שלכם בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981 ותיקון מס' 13 שנכנס לתוקף ב-14 באוגוסט 2025.

 

פרטי החברה:

  • שם החברה: זום אקט

  • כתובת האתר : www.zoomact.co.il

  • מספר עובדים: עד 20 עובדים

הגדרות:

  • מידע אישי - מידע על אדם זיהוי או בר זיהוי

  • מאגר מידע - אוסף של מידע אישי המעובד באמצעים אוטומטיים או המיועד לעיבוד כזה

  • עיבוד מידע - כל פעולה או מערכת פעולות הנעשות במידע האישי

איזה מידע אנחנו אוספים:

מידע מחברות לקוחות – במסגרת פנייה ראשונית והמשך התקשרות

  • פרטי החברה הלקוחה- שם החברה, כתובת, פרטי התקשרות

  • פרטי איש הקשר: שם פרטי ומשפחה, תפקיד, מספר טלפון, דואר אלקטרוני

  • תיאור הצורך והשירות הרצוי

  • פרטי נקודות השירות/סניפים שיבדקו

  • מידע על תהליכי העבודה והשירות של החברה הלקוחה, להתאמת השירות

מידע שנאסף במהלך ביצוע השירותים:

  • תיעוד ביקורות לקוח סמוי (כולל צילומים ותמלולים)

  • פרטי עובדים/נציגים של החברה הלקוחה שבאו במגע עם הלקוח הסמוי

  • נתוני ביצועים, שירות ומכירות – בהתאם לביקורת לנערכו

  • תוצאות סקרים ממוקדי הטלפון שלנו

  • ראיונות עם לקוחות הקצה של החברה הלקוחה (בהסכמה ובהסמכת החברה)

  • נתונים למערכת  Dash Boarding

מטרות איסוף המידע:

אנחנו אוספים ומעבדים את המידע האישי למטרות הבאות:

  • מתן שירותי ביקורת איכות לחברות: ביקורות לקוח סמוי מצולם לבחינת איכות השירות של עובדי החברה הלקוחה, מתן שירות, עמידה בנהלי עבודה, איכות מכר וכיו"ב

  • הערכת ביצועי עובדים: אבחון וניתוח ביצועי נציגי השירות והמכירות של החברות הלקוחות על פי הדגימות שנערכו

  • מתן דוחות ותובנות עסקיות: הפקת דוחות ציונים, ניתוחים ותובנות לשיפור השירות והמכירות

  • ביצוע סקרים ומחקרים: סקרים טלפוניים ואינטרנטיים בנושא חווית הלקוח

  • הפעלת מערכת Dash Boarding: מתן ממשק לניטור ודיווח בזמן אמת

  • תיאום ותקשורת עם הלקוחות העסקיים שלנו

  • שיפור והפיתוח השירותים שלנו

  • קיום חובות חוקיות ורגולטוריות

בסיס החוקי לעיבוד המידע:

אנחנו מעבדים את המידע האישי שלכם על בסיס:

  • הסכמתכם הבהירה, אל מול הלקוח כלמידה ושיפור ביצועים

  • הצורך בביצוע חוזה או נקיטת צעדים לפני כריתת חוזה

  • האינטרס הלגיטימי שלנו במתן שירותים איכותיים

שיתוף מידע עם צדדים שלישיים:

אנחנו לא נמסור את המידע האישי לצדדים שלישיים, למעט במקרים הבאים:

  • כאשר נדרש על פי חוק או צו בית משפט

  • למסירה לחברה הלקוחה בלבד: הדוחות, הסרטונים המעובדים והניתוחים נמסרים אך ורק לחברה שהזמינה את השירות

  • במסגרת שיתוף עם נותני שירותים טכניים (אחסון זמני, עיבוד נתונים) הכפופים להסכמי סודיות מחמירים

  • בהסכמה מפורשת של הגורמים הרלוונטיים

הבהרות חשובות:

  • אנחנו לא שומרים עותקים של חומרי הביקורת לאחר מסירת הדוח הסופי

  • החברה (מזמים השירות) הלקוחה, היא הבעלים הבלעדי של התוצרים לאחר מסירתם

  • עובדי החברות הלקוחות אינם הלקוחות שלנו - הם נושא הבדיקה/ההערכה בלבד

  • החברה הלקוחה אחראית באופן מלא ליידע את עובדיה ולקבל את ההסכמות הנדרשות לפני הביקורת

הגנה על פרטיות במהלך ביקורות איכות ומחקרים:

במסגרת שירותי הביקורת המצולמת, הסקרים והמחקרים שלנו:

  • נפעל אך ורק לפי הזמנה מפורשת של החברה הלקוחה באמצעות הגורמים המוסמכים כך.

  • נקפיד על כבוד האדם וזכותו לפרטיות של כל הגורמים המעורבים

  • ביקורות סמויות: מתבצעות רק לאחר קבלת הזמנה חתומה מהחברה הלקוחה המאשרת שיש לה בסיס חוקי לכך

  • חומר מצולם: נשמר באופן מאובטח וישמש אך ורק למטרות עיבוד הדוח לחברה הלקוחה

  • עיבוד הסרטונים: יתבצע על ידי צוות מקצועי המחויב לסודיות מוחלטת

  • דוחות שיפור: יועברו אך ורק לחברה שהזמינה את השירות ויכללו המלצות מקצועיות בלבד

  • מחיקת חומרים: לאחר מסירת הדוח הסופי, כל החומרים הגולמיים ימחקו מהמערכות שלנו

  • סקרי לקוחות: יתבצעו רק לאחר קבלת הסכמה מפורשת מהלקוח הקצה

אנחנו לא נשמור עותקים של חומרי הביקורת לאחר מסירת התוצר הסופי לחברה הלקוחה.

אחריות והתחייבויות החברות הלקוחות:

החברות שמזמינות את שירותינו מתחייבות ואחראיות לכך ש:

  • יש להן הבסיס החוקי המתאים לביצוע ביקורות איכות על עובדיהן

  • יידעו את עובדיהן על אפשרות ביצוע ביקורות איכות כחלק מתהליכי השיפור הארגוניים

  • קיבלו את ההסכמות הנדרשות מעובדיהן או שיש להן בסיס חוקי אחר לביצוע הביקורות

  • יטפלו במידע שמועבר אליהן (דוחות, סרטונים, ניתוחים) בהתאם לחוק הגנת הפרטיות

  • ימחקו או יאבטחו את חומרי הביקורת לאחר השימוש בהם לצורכי השיפור הארגוני

אנחנו פועלים כספק שירות טכני בלבד ומסתמכים על כך שהחברה הלקוחה וידאה שיש לה את כל ההסכמות והבסיסים החוקיים הנדרשים.

אבטחת מידע:

אנחנו נוקטים באמצעי אבטחה מתאימים להגנה על המידע האישי שלכם:

  • הגבלת גישה למידע רק לעובדים הרלוונטיים

  • שמירת המידע במערכות מאובטחות ומוצפנות

  • אבטחה מיוחדת לחומרי הצילום והתיעוד

  • גיבוי קבוע של המידע

  • עדכון שוטף של מערכות האבטחה

  • הסכמי סודיות עם כל העובדים והקבלנים

  • מחיקה מאובטחת של מידע שאינו נדרש יותר

תקופת שמירת המידע:

אנחנו נשמור את המידע האישי:

  • במהלך ביצוע הפרויקט: כל עוד הפרויקט בביצוע

  • לצורך עריכת הדוח: עד למסירת הדוח הסופי לחברה הלקוחה

  • מחיקה מלאה: חומרי הביקורת הגולמיים (כולל צילומים) יימחקו תוך 30 ימים ממסירת הדוח הסופי

  • שמירת נתוני הלקוחות העסקיים: פרטי החברות הלקוחות יישמרו לצרכים עסקיים למשך 7 שנים

  • תיעוד חוקי: נתונים הנדרשים לקיום חובות חוקיות יישמרו בהתאם לדרישות החוק

זכויותיכם

בהתאם לחוק הגנת הפרטיות ותיקון מס' 13, יש לכם הזכויות הבאות:

זכות עיון:

אתם זכאים לדעת איזה מידע אישי עליכם נמצא ברשותנו ולקבל עותק ממנו.

זכות תיקון:

אתם זכאים לבקש תיקון מידע אישי שגוי או לא מדויק.

זכות מחיקה:

אתם זכאים לבקש מחיקת המידע האישי שלכם, בכפוף לחובות חוקיות.

זכות התנגדות:

אתם זכאים להתנגד לעיבוד המידע האישי שלכם במקרים מסוימים.

זכות הגבלת עיבוד:

אתם זכאים לבקש הגבלה על עיבוד המידע האישי שלכם.

מימוש זכויות:

לצורך מימוש זכויותיכם או לכל שאלה בנושא פרטיות, תוכלו לפנות אלינו:

  • דרך טופס יצירת הקשר באתר www.zoomact.co.il

  • באמצעות פרטי הקשר המופיעים באתר

אנחנו מתחייבים להשיב לפנייתכם תוך 30 ימים.

מוקדים טלפוניים וסקרים:

במסגרת הפעלת מוקדים טלפוניים לביצוע סקרים:

  • הסוקרים שלנו עוברים הכשרה בשיטות מחקר וקורסי שירות

  • אנחנו פועלים לצמצום מידת ההשפעה על הלקוח ולמתן שירות מכובד

  • כל הסקרים מתבצעים בהתאם לכללי האתיקה המחקרית

  • נשמור על זכות הלקוח לסרב לסקר או להפסיק אותו בכל עת

שינויים במדיניות הפרטיות:

אנחנו עשויים לעדכן מדיניות פרטיות זו מעת לעת. במקרה של שינויים מהותיים, נפרסם הודעה באתר ונעדכן את תאריך העדכון האחרון.

עוגיות (Cookies)

קטינים:

השירותים שלנו מיועדים לעסקים ולא אוספים במודע מידע מקטינים מתחת לגיל 18. אם במהלך ביקורת או מחקר נחשף מידע על קטין, נטפל בו בהתאם לדרישות המחמירות של חוק הגנת הפרטיות.

השירותים שלנו מיועדים לעסקים

השירותים שלנו מיועדים לחברות ועסקים בלבד ולא לצרכנים פרטיים. אם אתם עובד בחברה שמזמינה את שירותינו ויש לכם שאלות לגבי עיבוד המידע שלכם, אנא פנו למחלקת משאבי אנוש או לממונה הפרטיות בחברתכם.

אם אתם לקוח קצה של אחת החברות שאנחנו בוחנים ונחשפתם למחקר או לסקר שלנו - השתתפותכם היא תמיד וולונטרית ותוכלו להפסיק אותה בכל עת.

עוגיות (Cookies)

אתר האינטרנט שלנו עשוי להשתמש בעוגיות לשיפור חווית הגלישה. אתם יכולים לנהל את הגדרות העוגיות בדפדפן שלכם.

אם אינכם מרוצים מטיפולנו בפנייתכם בנושא פרטיות, אתם זכאים לפנות לרשות להגנת הפרטיות:

מידע נוסף על תיקון 13

בהתאם לתיקון מס' 13 לחוק הגנת הפרטיות שנכנס לתוקף ב-14 באוגוסט 2025:

  • החברה שלנו מסווגת כארגון קטן (עד 20 עובדים)

  • איננו נדרשים למנות ממונה הגנת פרטיות בשלב זה

  • איננו מנהלים מאגרי מידע הדורשים רישום ברשות

תאריך עדכון אחרון: אוגוסט 2025
גרסה: 1.0

מדיניות פרטיות זו נוסחה בהתאם לדרישות חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981 ותיקון מס' 13 הנכנס לתוקף ב-14 באוגוסט 2025.

bottom of page